Ai nevoie să transmiți facturi electronice la ANAF?

Pentru a folosi sistemele e-factura, e-transport sau SAF-T, ai nevoie să fii în spaţiul privat virtual (SPV)

Noi ne ocupăm de înregistrarea și configurarea contului

Cum începi?

Pasul 1

Tot ce ai nevoie pentru inceput este:

  • Laptop/PC conectat la internet
  • Semnatura electronica creată cu certificat digital calificat
  • Software de emitere a facturilor

Daca nu le ai, ne ocupam noi si te indrumam pentru a optine solutiile potrivite afacerii tale.

Doar contacteaza-ne.

Pasul 2

Scanezi si salvezi in format electronic documentele de mai jos.

Vor fi necesare in momentul crearii contul de SPV.

  • CI
  • Certificat inregistrare
  • Constatator exstins cu beneficiari reali

Pasul 3

Te vom ajuta de la distanta.

Instalezi aplicatia de control la distana si ne contactezi telefonic.



Cat dureaza?

  • Creare cont SPV: Viariaza de la 4 la 24 ore, in functie de disponibilitatea ANAF, pentru solutionarea cererii de creare cont.
  • Conectarea programului de gestiune in E-Factura: 15 minute – 1 ora

Consturi

Costul servicilor de creare cont SPV si conectare programului de gestiune in E-Factura este 300 lei cu TVA, costul individual find de 150 lei cu TVA.

Furnizori autorizati pentru emitere semnatura electronica

(atentie pe sistemele cu IOS se foloseste doar Token fizic)

Software de emitere a facturilor

  • FGO
  • Smartbill
  • Oblio
  • Facturis