Fiscalizare
Pentru clientii care achizitioneaza case de marcat de la noi, vom intocmii dosarul pentru fiscalizarea casei de marcat. Acest dosar contine urmatoarele documente:
- Contract de vanzare cumparare
- Factura fiscala de achizitie casa de marcat + document plata
- Cerere de fiscalizare
- Proces verbal de instruire
- Cerere de atribuire numar de ordine
- Declaratie de instalare
- Certificatul de garantie
- Contract de service*
Acest dosar va fi depus la Administratia Financiara Teritoriala in vederea obtinerii numarului de ordine necesar fiscalizarii.
Dupa obtinerea numarului de ordine de la finante, vom programa casa de marcat si o vom fiscaliza.
Dupa fiscalizare vom intocmi un dosar pentru inregistrarea fiscalizarii la Administratia Financiara Teritoriala. Acest dosar dovedeste achizitionarea si fiscalizarea casei de marcat si va contine urmatoarele documente:
- Numarul de ordine folosit la fiscalizare
- Declaratie de instalare
- Cartea de interventie completata si semnata
- Registru special completat si semnat
Instruire
Pentru clientii care achizitioneaza casa de marcat de la noi, instruirea face parte din pachetul de servicii gratuite incluse.
Instruirea se face reprezentantului firmei in momentul achizitiei casei de marcat sau la sediul clientului in prezenta personalului angajat al acestuia.
Procedura de instruire consta in prezentarea aparatului de marcat electronic fiscal si familiarizarea clientului cu acesta.
Se prezinta modul de lucru, principalele functii si comenzi de lucru ale casei de marcat fiscale.
Programare
Consta in introducerea codurilor PLU (articolelor) in casa de marcat fiscala.
Noi programam gratuit principalele 10 coduri PLU alese de client si instruim reprezentantul firmei pentru a-si putea programa singur urmatoarele coduri care ii vor fi necesare. La solicitarea clientului, putem sa programam contra cost lista totala de produse si preturi necesare desfasurarii activitatii firmei.
Aceste servicii sunt disponibile contra-cost si firmelor care au achizitionat casa de marcat fiscala de la alt furnizor autorizat.
Mentenanță AMEF
Asiguram service si mentenanta pentru casele de marcat pe care le comercializam. In perioada de garantie si postgarantie.
Daca optati pentru incheierea unui contract de service, veti beneficia de tratament preferential, atat in costurile serviciilor prestate cat si in timpul de interventie pentru a repune in functiune aparatul.
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.